GRAZAS POR ATURARME!!!

miércoles, 3 de junio de 2009
Vou aproveitar esta nova entrada para dar as grazas a tod@s @s que visitastes nalgunha ocasión o meu blog. Xa son máis de 1.000 visitas, unha cifra que non imaxinei alcanzar cando o creei (bueno, polo menos en tan pouco tempo de existencia, jejeje).

Para celebrar este feito vou a mudar un pouco a temática do blog, polo menos momentaneamente. Así hoxe toca humor (xa basta de falar de cousas tan serias e aburridas, jejejeje).

Como se soe dicir, nos malos momentos o humor soe causar máis risa que cando as cousas van ben. A veces é positivo rirse das desgrazas propias. Por iso hoxe colgo un par de vídeos que explican dende unha perspectiva humorística a crise financeira que estamos a vivir. A verdade é que a pesar de ser vídeos de humor explican cousas que seguramente moitos que estudan Económicas ou Empresas non chegaron a pensar.

Son dous vídeos. Un seguro que xa o coñecedes moitos, xa que é o archiconocido vídeo do programa “The Last Laugh” da BBC, onde explican o funcionamento das Hipotecas Subprime. O outro vídeo é moito máis "cañi", pero sorprendentemente conta cousas parecidas ao primeiro (plaxio ou coincidencia?, quen sabe).

Pois iso, un pouco de humor fronte a crise.

Grazas!!!




2 comentarios:

kuching dijo...

Graciñas a ti. Eu escomecei a lerte por recomendación da miña prima e a verdade e que non me arrepinto. Ainda que a temática está moi lonxe da miña formación é certo que permíteme reflexionar e aprender cousas dunha área que descoñezo profundamente pero que nos afecta a todos.

hoxe quero regalarte un link dun dos blog de divulgacion científica que mais gusto de ler. Visita o seu apartado de series. http://eltamiz.com/ espero que te permita aprender cousas novas.

ROBERTO VARELA VÁZQUEZ dijo...

Grazas a ti por pasarte de cando en vez polo meu espazo.

Estiven vendo o link que me pasaches é está entretido. Queda agregado a Favoritos.

Grazas

Publicar un comentario